måndag 16 februari 2009

Krull!



Förra veckan var Agnes hemma från dagis hela veckan eftersom hon var lite halvkrasslig. Dock var hon inte sämre än att hon orkade gå till frisören. Det var andra gången hon var hos en riktig frisör & denna gången passade vi på att både klippa & permanenta henne! Nej, naturligtvis permanentade hon sig inte men visst kan man nästan tro det av bilderna att döma. Så här lockig är hon efter att ha duschat & tvättat håret. Som hennes mamma tycker jag att hon är så fin som krulltott & ville bara visa er...

3 kommentarer:

Familjen Ringdahl sa...

Var kommer alla de krullorna från? Jättefina! Precis vad jag alltid har önskat mig! Båda våra barn har dock ärvt mitt, eller möjligtvis Henriks, spikraka, supertunna hår.

Familjen Ringdahl sa...

Kalle är fortfarande hemma från dagis så jag kanske skulle ta med honom till frisören för att se om det kan ske några underverk även här!?!

Anonym sa...

Åhå vad fin hon är! Jag vill också ha krull. En flickas största önskan! Iaf om man har rakt hår, säkert tvärt om om man har krull =) Det är inte lätt! Kram på er