torsdag 8 juli 2010

10 år är lika med Tennbröllopsdag




Hahaha, "Tennbröllop", det är ju nästan roligt. Jag menar "tenn" som i "ten"... Ja idag firar vi alltså 10 år som gifta, & som uppvaktning fick jag de här låååångskaftade rosorna som jag bara måste visa er. Ingen av våra vaser var ens i närheten av att funka så därför fick en gammal hink tjänstgöra som vas. Inte så snyggt men vad gör man, jag vill ju att de åtminstone ska överleva dagen D. För övrigt blir det inte mycket firande just idag på grund av jobb & brist på barnvakt. När vi kommer till Skåne har dock svärföräldrarna lovat att ställa upp & ta hand om barnen så att vi kan sticka iväg & ägna oss åt lite retroaktivt firande. I Skåne ligger oxå Martins present & väntar, men om den kan jag inte berätta här om han (i & för sig mot förmodan men ändå), skulle läsa vad jag skrivit.

3 kommentarer:

Around the world and back sa...

Hjärtliga gratulationer! Det var en underbar dag och hoppas att ni får fira det ordentligt när ni är i Skåne!

Anonym sa...

Grattis till era tio år!
Det känns som om det var igår!
Lycka till med kommande år!
kram från mor/svärmor

Ulrika sa...

Grattis! Det känns som igår! Stor kram!